مقالات انگلیسی ششمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی در پایگاه IEEE Xplore نمایه شد

۰۷ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵ کد : ۱۹۴۴۴ تاپ خبر پژوهشی
در فاصله‌ی ۱۰ روز پس از برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی که توسط دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار شد، مقالات انگلیسی پذیرفته‌شده در این کنفرانس، در پایگاه IEEE Xplore منتشر و نمایه شد.
مقالات انگلیسی ششمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی در پایگاه IEEE Xplore  نمایه شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، تعداد کمی از کنفرانس‌هایی که در کشور برگزار می‌گردد، موفق به کسب امتیاز انتشار مقالات در پایگاه IEEE Xplore  می‌شوند؛ به ویژه در طول یک‌سال گذشته به دلیل محدودیت‌هایی، همین تعداد کم نیز برای انتشار مقالات در این پایگاه با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اند.
 
رعایت دقیق استانداردهای بین‌المللی در کنفرانس وب‌پژوهی، اجرای فرآیند سیستماتیک داوری، رعایت زمان‌بندی و پایبندی به تقویم کنفرانس و کنترل دقیق مشابهت مقالات از نظر سرقت ادبی، باعث شد IEEE مرکزی در آمریکا در مدت زمان کوتاهی پس از برگزاری کنفرانس، مقالات آن را نمایه کند.

IEEE یکی از مهم‌ترین نهادهای علمی ـ پژوهشی در جهان است و IEEE Xplore پایگاه انتشاراتی آن می‌باشد و مجلات و کنفرانس‌هایی که مورد تایید این نهاد قرار می‌گیرد در پایگاه مذکور منتشر می‌شود.

لینک زیر مقالات منتشرشده‌ی ششمین کنفرانس بین المللی وب‌پژوهی را در این پایگاه مهم بین‌المللی را نشان می‌دهد:
https://ieeexplore.ieee.org/xpl/conhome/9118608/proceeding

 گفتنی است، ششمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی، ۲۲ خردادماه توسط دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به جهاددانشگاهی و مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی (SID) به‌صورت مجازی در تهران برگزار شد.