انتشار فراخوان بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید/ اعلام مهلت ارسال مقاله و ثبت نام

۰۶ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۱ کد : ۶۴۰۰۳ پژوهشی انتشار دانش
بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
انتشار فراخوان بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید/ اعلام مهلت ارسال مقاله و ثبت نام

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی، بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی دوم و سوم اسفندماه ۱۴۰۲ در این دانشگاه و سالن همایش های بین المللی برگزار می‌شود.

از جمله محورهای همایش می‌توان به طراحی قید و بند؛آزمون‌های غیر مخرب روش‌های شکل دهی؛ سیستم‌های تولید صنعتی؛ روش‌های ساخت افزودنی؛ ماشین کاری سنتی و مدرن؛ هوش مصنوعی در ساخت و تولید؛ طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر، مکاترونیک رباتیک و اتوماسیون در تولید؛ ریخته گری عملیات حرارتی و متالورژی در تولید؛ ساخت و تولید مواد مرکب پلاستیکها و لاستیک‌ها؛ روش‌های اتصال دهی جوشکاری اتصالات چسبی و ...)؛ دستاوردهای صنعتی (ساخت طراحی و بومی سازی قطعات یا تجهیزات یا فرایندهای خاص)اشاره کرد.

مهلت ارسال مقاله ۳۰ دی ماه، اعلام نتیجه داوری ۱۰ بهمن ماه و مهلت ثبت نام ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به پایگاه اینترنتیwww.icme2024.usc.ac.ir مراجعه و یا شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۲۱۴۷۲۵ و ۰۲۱۴۴۲۱۴۷۴۵ تماس بگیرند.

گفتنی است، با تصویب انجمن ساخت و تولید ایران، بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین‌المللی ساخت و تولید با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.

در این همایش بزرگ علمی محققان ایده‌ها و یافته‌های پژوهشی خود را با یکدیگر در میان گذاشته و از دیدگاه‌ها و دانش یکدیگر بهره‌مند می‌شوند.