برگزاری چالش نوآورانه محصول‌محور در حوزه زخم و ترمیم بافت

۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۰ کد : ۱۸۷۶۸ پژوهشی
چالش نوآوری در حوزه زخم و ترمیم بافت به همت مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران و با همکاری پژوهشکده زخم و ترمیم بافت یارا و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
برگزاری چالش نوآورانه محصول‌محور در حوزه زخم و ترمیم بافت

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، پوست، طب داخلی و جراحی، تکنولوژی های نوین در تشخیص، پیشگیری و درمان، مهندسی بافت،طب بازساختی و نانوتکنولوژی، علوم پایه، سلولی و مولکولی از جمله محورهای این چالش نوآورانه محسوب می‌شوند.

ثبت طرح تحقیقاتی، حمایت مالی و سرمایه گذاری، حمایت در گرفتن گواهی های مختلف، ثبت برند و شرکت، استقرار در مرکز، معرفی به نهاد های مالی و حمایت در تولید و بازایابی فروش از جمله مزایای این چالش برای ایده های برتر است.

با توجه به این که چالش نوآوری در حوزه زخم و ترمیم بافت با محوریت محصول محور بزگرار می‌شود، دانشجویان، تیم ها و شرکت هایی  که در زمینه های زخم و ترمیم بافت دارای ایده یا محصولی هستند می توانند از طریق سایت چالش سلامت و یا پر کردن گوگل فرم زیر ثبت نام کنند .

زمان ثبت نام در چالش 1 خرداد تا 10 تیر، زمانیه مصاحبه و ارایه ایده های برتر 20 تیر و زمان اعلام نتایج 1 مرداد ماه سال جاری است.