در راستای بهره‌مندی از توانمندی‌های تخصصی؛

تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و مرکز مطالعات دین و سلامت دانشگاه منعقد شد

۰۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۸ کد : ۱۵۵۴۱ پژوهشی
در راستای بهره‌برداری از توانایی‌های علمی و ظرفیت‌های اجرایی و انجام فعالیت‌های مشترک در حوزه پژوهشی تفاهم‌نامه معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و مرکز مطالعات دین و سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منعقد شد.
تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و مرکز مطالعات دین و سلامت دانشگاه منعقد شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ به‌منظور گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و تبادل تجارب و اطلاعات و بهره‌مندی از توانمندی‌های تخصصی در جهت ایجاد هماهنگی در راستای رفع نیازمندی‌های جامعه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین حجت‌الاسلام مرتضی عبدالجباری مدیر مرکز مطالعات دین و سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فرج حسینیان معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی منعقد شد.

از محورهای همکاری در این تفاهم‌نامه می‌توان به شناخت نیاز کشور در زمینه‌های کاری دو طرف و برنامه‌ریزی در جهت رفع آن‌ها با توجه به ویژگی‌های هریک از طرفین، همکاری و اجرای طرح‌های مشترک پژوهشی، برگزاری نشست‌ها، سمینارها و همایش‌های مشترک و همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزش مشترک اشاره کرد.

گفتنی است؛ تفاهم نامه با حضور مدیران و اعضاء گروه پژوهشی سلامت سالمندی جهاد دانشگاهی و اعضاء هیات علمی مرکز مطالعات دین و سلامت و گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منعقد شد.