دکتر طیبی در نشست با مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مطرح کرد:

توانمندی جهاددانشگاهی در انجام پروژه‌های جدید در زمینه‌ی ساخت قطعات صنعت نفت

۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۳ کد : ۱۱۳۸۴ تاپ خبر پژوهشی
دکتر حمیدرضا طیبی در سفر یک‌روزه به اهواز، در نشست با احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب وبا تشریح توانمندی‌های جهاد دانشگاهی در زمینه تدوین دانش فنی و ساخت قطعات مورد نیاز صنعت نفت، بر آمادگی این نهاد جهت انجام پروژه‌های جدید، تاکید کرد.
توانمندی جهاددانشگاهی در انجام پروژه‌های جدید در زمینه‌ی ساخت قطعات صنعت نفت

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در سفر یک روزه به اهواز در نشست با احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تاکید بر توانمندی‌های جهاد دانشگاهی در زمینه تدوین دانش فنی و ساخت قطعات مورد نیاز صنعت نفت، از آمادگی این مجموعه جهت پذیرش و انجام پروژه‌های جدید تاکید کرد.

در این نشست گزارشی از پروژه‌های قطعه‌سازی در دست اجرا در مجموعه جهاد دانشگاهی، به‌ویژه تولید انبوه مته‌های حفاری در جهاددانشگاهی خوزستان، ارائه شد.

محمدی نیز با تاکید بر عزم وزارت نفت در بومی‌سازی کالاهای اساسی صنعت نفت، از آمادگی این مجموعه برای توسعه همکاری‌های مشترک با جهاد دانشگاهی تاکید کرد.

 

آمادگی شرکت ملی حفاری ایران برای واگذاری پروژه‌های کاری مشترک به جهاددانشگاهی

همچنین دکتر طیبی دراین سفر یک روزه به اهواز ضمن نشست با سیدعبدالله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به توانمندی‌های جهاددانشگاهی در زمینه تدوین دانش فنی و ساخت قطعات مورد نیاز صنعت نفت و حفاری اشاره و بر توسعه همکاری‌های مشترک تاکیدکرد.

گفتنی است، در این نشست گزارشی از پروژه‌های در دست اجرا در جهاددانشگاهی ارائه شد.

موسوی نیز در این نشست از آمادگی شرکت ملی حفاری ایران برای واگذاری پروژه‌های کاری مشترک به جهاد دانشگاهی خبر داد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی واحد خوزستان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب احمد محمدی مته حفاری دکتر طیبی حمیدرضا طیبی