پژوهشی - آرشیو

اعلام زمان برگزاری جشنواره رویان/ تمدید مهلت ارسال آثار تا ۹ اردیبهشت
دکتر شاهوردی خبر داد:

اعلام زمان برگزاری جشنواره رویان/ تمدید مهلت ارسال آثار تا ۹ اردیبهشت

رییس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی با اعلام زمان و مکان بیستمین جشنواره بین‌المللی رویان، از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۹ اردیبهشت (۲۹ آوریل)، به منظور افزایش انگیزه محققان داخلی برای ارسال آثار تحقیقاتی خبر داد.

ادامه مطلب
سرپرست جهاددانشگاهی آذربایجان غربی:

بازار پژوهی از اولویت های اساسی واحد است

سرپرست جهاددانشگاهی آذربایجان غربی درنشست شورای علمی گروه پژوهشی مدیریت کسب و کار جهاددانشگاهی آذربایجان غربی گفت: بازار پژوهی از اولویت های اساسی واحد است.

ادامه مطلب
با ارایه تسهیلات ویژه برای دانشجویان؛

جزییات خدمات تخصصی کلینیک سلامت روان جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی تشریح شد

مدیر مرکز تخصصی سلامت روان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به آغاز به کار مرکز تخصصی سلامت روان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با عنوان مرکز "نشاط و سلامت"، جزییات خدمات تخصصی این مرکز را تشریح کرد.

ادامه مطلب

گیاهانی که سلامتی را تضمین می کنند

مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: گیاهان دارویی در تامین سلامت انسان‌ها از اهمیت خاصی برخوردارند، تا جایی که سازمان بهداشت جهانی نقش گیاهان دارویی را در صنعت داروسازی سرنوشت‌ساز تلقی کرده است.

ادامه مطلب
آماری که از سوی ایسپا منتشر شد؛

یک دقیقه در اینترنت در سال ۲۰۱۹

مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) یک اینفوگرافی منتشر کرده که نشان می‌دهد یک دقیقه در اینترنت در سال ۲۰۱۹ چه می‌گذرد.

ادامه مطلب

انعقاد قرارداد طرح پژوهشی« ارزیابی و توانمندسازی کارگاه های صنایع‌دستی» توسط جهاددانشگاهی همدان

قرارداد طرح پژوهشی« ارزیابی و توانمندسازی کارگاه های صنایع‌دستی» بین جهاددانشگاهی واحد همدان و اداره کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان منعقد شد.

ادامه مطلب
رییس جهاددانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران اظهار کرد:

استفاده از لاروهای درمانگر در ترمیم زخم

دکترطبایی با بیان این که استفاده از فراورده‌های بیولوژیک یا همان لاروهای درمانگر یکی از روش‌های نوینی است که در ترمیم زخم‌ها از آن کمک گرفته می‌شود، گفت: این فرآورده‌های بیولوژیک هم به برداشت ضایعات و بافت‌های مرده کمک می‌کنند و هم به کاهش بار عفونت. این لاروهای درمانگر به صورت یک پروژه پژوهشی و ابتکار پژوهشگران ما در پژوهشکده یارا استاندارد سازی و تولید شده و در آستانه اخذ مجوزهای نهایی برای تولید انبوه به عنوان یک فرآورده زیستی است که در آینده می‌توان در حوزه درمان زخم به آن تکیه کرد.

ادامه مطلب