امضاء تفاهم‌نامه بین المللی بین سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و دانشگاه مالزی

۱۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۲ کد : ۷۶۱۲۷ پژوهشی
امضاء تفاهمنامه بین المللی بین سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و دانشگاه مالزی تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین المللی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و دانشگاه مالزی با موضوع انتقال تکنولوژی منعقد شد.
امضاء تفاهم‌نامه بین المللی بین سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و دانشگاه مالزی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، در جلسه عقد تفاهمنامه که به صورت آنلاین در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و دانشگاه برگزار گردید، دو طرف برتوسعه فعالیت‌های بین المللی مشترک پژوهشی و انتقال تکنولوژی بروز تاکید ورزیدند.

در این جلسه که با حضور دکتر محسن مردانی رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، مهندس پور بافرانی سرپرست دفتر همکاری‌های علمی و ارتباطات بین الملل و جمعی از همکاران جهاددانشگاهی صنعتی شریف برگزار گردید، طرفین بر ضرورت ایجاد بستر مناسب جهت برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کارهای مشترک در حوزه فنی و مهندسی، کشاورزی و خدمات درمانی و پزشکی تاکید داشته و مقرر گردید با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مذکور نسبت به تدوین برنامه همکاری کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، اقدام کنند.
دکتر مردانی رییس سازمان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته، تفاهم‌نامه فیمابین را سرآغاز حرکتی موثر در جهت توسعه علم و فناوری دانسته و ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک، شاهد به ثمر نشستن پروژه‌های مشترک فناورانه در حوزه محصولات دانش بینان و های تک باشیم.
در این نشست پروفسور محمد یوسف رییس دانشگاه ضمن اعلام آمادگی آن مجموعه درفراهم نمودن شرایط لازم به منظور توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، نسبت به اجرای دقیق و منظم تفاهم‌نامه فیمابین تاکید کرده و این مهم را مقدمه گام‌های بعدی در توسعه فضای کسب و کارهای مشترک مبتنی بر نوآوری و خلاقیت دانست. در این نشست همچنین پروفسور فرید قاضی معاون دانشگاه و جمعی از همکاران این مرکز آموزشی و پژوهشی حضور داشتند.


نظر شما :