از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام گرفت؛

افزایش دامنه سامانه‌های الکترونیک و هوشمند سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف در حوزه نرم‌افزارهای وسایل پزشکی

۰۵ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۹ کد : ۷۵۰۱۲ پژوهشی
اداره کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو و تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، با افزایش دامنه سامانه‌های الکترونیک و هوشمند سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف در آزمون‌های فرایند‌های چرخه عمر نرم‌افزار‌های وسایل پزشکی مطابق با استاندارد ICE۶۲۲۰۲ موافقت کرد.
افزایش دامنه سامانه‌های الکترونیک و هوشمند سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف در حوزه نرم‌افزارهای وسایل پزشکی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با استناد به ماده ۲۲ آئین نامه تاسیس و تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های مجاز و همکار کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی به موجب این پروانه به آزمایشگاه همکار «سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف» اجازه داده می‌شود که در حوزه دامنه و عملکرد تایید شده فعالیت کند.

گفتنی است آزمایشگاه درسال گذشته نیز توانسته بود "دامنه آزمون‌های سازگاری الکترومغناطیسی تجهیزات الکترونیکی پزشکی مطابق با استانداردIEC60601-1-2   را از این اداره کسب کند.

لازم به ذکر است، سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند جهاددانشگاهی صنعتی شریف، همچنین آزمون‌های «سازگاری الکترومغناظیسی محصولات الکتریکی و الکترونیکی» ، «معیار مصرف انرژی» ، «ایمنی تجهیزات فناوری اطلاعات» و «کیفیت عملکرد سیستم‌های نظارت تصویری» را ارائه می‌دهد.

 

 


نظر شما :