امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت و شرکت ذوب آهن اصفهان

۰۶ تیر ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۱ کد : ۷۲۹۸۷ تاپ خبر پژوهشی
با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهور، تفاهم نامه همکاری سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت و شرکت ذوب آهن اصفهان در راستای مطالعه و اجرای پروژه اصلاح و بهینه سازی سیستم تصفیه غبار کونورتور فولادسازی و فرآیندهای مرتبط به سیستم تصفیه غبار امضا شد.
امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت و شرکت ذوب آهن اصفهان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت، تفاهم ­نامه همکاری در خصوص مطالعه و اجرای پروژه اصلاح و بهینه سازی سیستم تصفیه غبار کونورتور فولادسازی و فرآیندهای مرتبط به سیستم تصفیه غبار، بین سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت و شرکت ذوب­ آهن اصفهان با حضور دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری ریاست جمهور، دکتر کوهی مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان، دکتر ولی الله روشن رییس جهاددانشگاهی علم و صنعت و مسولان محلی در محل شرکت ذوب­ آهن اصفهان به امضا رسید.

همچنین مقرر شد که حداکثر ظرف مدت 15 روز قرارداد EPC پروژه به امضاء دو طرف برسد.

شایان ذکر است این پروژه قبلا توسط شرکت های پستکوکره و همچنین  اوشاتز آلمان، دستخوش تغییرات و بهینه سازی شده و نتیجه مطلوبی گرفته نشده بود. بنابراین مقرر شد تا سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت از طریق تکنولوژی جدید و روشی متفاوت مشکلات را مرتفع کند.

گفتنی است، این پروژه یکی از پروژه­ های بزرگ زیست محیطی شرکت ذوب ­آهن اصفهان است که با اجرای آن توسط فناوران سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت بخشی از مشکلات آلودگی­ های زیست محیطی منطقه حل خواهد شد.

همچنین مقرر شد، پس از اجرای موفقیت ­آمیز پروژه فوق، دو پروژه دیگر نیز برای اجرا به سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت واگذار شود.


نظر شما :