توسط سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران؛

سیستم یکپارچه اطلاعات سلامت مرکز درمان در منزل طراحی می‌شود

۰۴ تیر ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۳ کد : ۷۲۸۴۵ تاپ خبر پژوهشی
قرارداد طراحی سیستم یکپارچه اطلاعات سلامت مرکز درمان در منزل «دم» سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران با یک شرکت پیشرو در عرصه فناوری اطلاعات سلامت منعقد شد.
سیستم یکپارچه اطلاعات سلامت مرکز درمان در منزل طراحی می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، قرارداد طراحی سیستم یکپارچه اطلاعات سلامت مرکز درمان در منزل «دم» سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با یک شرکت پیشرو در عرصه فناوری اطلاعات سلامت منعقد شد.

سیستم یکپارچه اطلاعات سلامت مرکز درمان در منزل سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران با هدف یکپارچه سازی اطلاعات سلامت و فراهم کردن دسترسی سریع آسان به خدمات درمانی برای بیماران در نقاط مختلف کشور طراحی می‌شود.

کاهش هزینه‌های مرتبط با مراجعه حضوری بیماران به مراکز درمانی، ارتقا کیفیت خدمات مشاوره آنلاین و ارتقاء خدمات درمانی از دیگر اهداف طراحی سیستم یکپارچه اطلاعات سلامت مرکز رمان در منزل سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران به حساب می‌آید.

سیستم یکپارچه اطلاعات سلامت، یک پلتفرم جامع است و امکانات متعددی دارد. دسترسی به پرونده الکترونیک سلامت، بایگانی و مدیریت کامل سوابق پزشکی بیماران، خدمات مدیریت درمان در منزل، نوبت‌دهی آنلاین از امکانات یستم یکپارچه اطلاعات سلامت سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به حساب می‌آید.

بیماران و خانواده‌های آنها با مراجعه به بخش مشاوره آنلاین سیستم یکپارچه اطلاعات سلامت می‌توانند با پزشکان و متخصصان فعال در حوزه سلامت مشاوره داشته باشند.

پایش سلامت از دیگر امکانات سیستم یکپارچه اطلاعات سلامت مرکز درمان در منزل سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران به حساب می‌آید. سیستم یکپارچه اطلاعات سلامت، سلامت بیماران را به صورت ۲۴ ساعته مورد پایش و ارزیابی قرار می‌دهد.

اجرای سیستم یکپارچه اطلاعات سلامت می‌تواند گامی موثر در عرصه ارائه خدمات درمان در منزل و مشاوره آنلاین باشد و خدمات این حوزه را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد.

مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل «دم» سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، سال ۱۳۷۸ با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف ارائه خدمات درمانی قابل انجام در منزل مانند ویزیت پزشک عمومی و متخصص، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، خدمات پرستاری و تزریقات، انجام تست کرونا و نمونه گیری و آزمایش، اجاره تجهیزات پزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، دندانپزشکی در منزل، بینایی و شنوایی سنجی، مراقبت از بیمار و سالمند، خدمات ICU در منزل، فوتوتراپی، ترمیم زخم و پانسمان، صدور گواهی فوت به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل به شهروندان تهرانی ارائه می‌دهد.

شهروندان تهرانی برای برخورداری از خدمات مرکز درمان در منزل سازمان جهاددانشگاهی تهران می‌توانند با شماره تلفن ۶۴۰۶۴_۰۲۱ تماس بگیرند.


نظر شما :