انجام بالغ‌بر یک‌هزار جراحی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان‌

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۵ کد : ۷۰۶۷۷ تاپ خبر پژوهشی
رییس جهاددانشگاهی لرستان از تشکیل بیش‌از ۸ هزار پرونده و انجام بالغ‌بر یک‌هزار اعمال جراحی در مرکز درمان ناباروری این واحد خبر داد.
انجام بالغ‌بر یک‌هزار جراحی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان‌

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان، فرهاد فرامرزیان رئیس این واحدسازمانی با عطا حسن‌پور، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با هدف بررسی زمینه‌های همکاری مشترک دیدار کرد.

رییس جهاددانشگاهی دانشگاهی واحد لرستان در این دیدار با تقدیر از زحمات مدیرکل میراث‌ فرهنگی لرستان در زمینه پیگیری ثبت جهانی چندین اثر تاریخی و گردشگری استان، تصریح کرد: ثبت جهانی آبشار بیشه و برگزاری جشنواره رود و ریل کاری ارزشمند و کم‌نظیر است.

وی با اشاره به این که مدیرکل میراث‌ فرهنگی لرستان از آن دست مدیرانی است که رشته تحصیلی با کار و جایگاه شغلی وی هم‌خوانی دارد، تصریح کرد: در ساماندهی مناطق گردشگری و آبشارها نیز شاهد کارهای ارزشمندی در استان هستیم.

فرامرزیان با تشریح خدمات و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و درمانی، اضافه کرد: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان تاکنون بیش از ۸ هزار پذیرش داشته و بالغ‌بر یک‌هزار جراحی در آن انجام شده است.

وی افزود: تعرفه خدمات مرکز درمان ناباروری این واحد دولتی است چرا که هدف ما خدمت به مردم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت و فرزندآوری است.

فرامرزیان در ادامه گفت: هم‌اکنون ۴۲ شرکت دانش‌بنیان با جهاددانشگاهی لرستان در ارتباط هستند که از این تعداد ۱۴ شرکت در واحد مستقر است.

همچنین عطا حسن‌پور، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در این دیدار گفت: جهاد دانشگاهی در همه زمینه‌ها در حال توسعه و گسترش است و بی‌تردید با تعامل خوب و سازنده دکتر فرامرزیان سطح ارتباطات و همکاری‌های دو دستگاه بیشتر می‌شود.

وی با ییان اینکه در حال حاضر شاهد نگاه تحولی و ارتباطات خوب جهاددانشگاهی لرستان با مسئولان و مدیریت استان هستیم، ادامه داد: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان در غرب کشور مرکز امیدی برای کسانی است که از داشتن فرزند ناامید هستند.

حسن‌پور با بیان اینکه جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های میراث فرهنگی لرستان از زمینه‌های همکاری این اداره‌کل با جهاد دانشگاهی خواهد بود، اضافه کرد: در چاپ کتاب‌هایی با موضوع گردشگری لرستان، می‌توان از ظرفیت انتشارات این نهاد انقلابی استفاده کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: با توجه به ظرفیت جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه استارتاپ‌ها و مراکز رشد، آماده همکاری با این واحد در ساخت اپلیکیشن فروش صنایع دستی هستیم.

وی استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در برگزاری دوره‌های آموزشی هتل‌داری را از دیگر زمینه‌های همکاری مشترک دو دستگاه برشمرد.

کلید واژه ها: مرکز درمان ناباروری


نظر شما :