رییس جهاد دانشگاهی تاکید کرد؛

انطباق خدمات درمانی و پژوهشی در جهاددانشگاهی/ عملکرد خوب این نهاد در زمینه پیشگیری از بیماری‌ها

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۷ کد : ۷۰۶۴۴ تاپ خبر پژوهشی
رییس جهاد دانشگاهی ضمن بازدید از غرفه سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در «نمایشگاه سلامت شهرداری» گفت: انطباق خدمات درمانی و پژوهشی در جهاددانشگاهی، یک امتیاز و ویژگی بارز برای این نهاد انقلابی است.
انطباق خدمات درمانی و پژوهشی در جهاددانشگاهی/ عملکرد خوب این نهاد در زمینه پیشگیری از بیماری‌ها

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، دکتر حسن مسلمی نائینی در حاشیه بازدید از «نمایشگاه سلامت شهرداری» اظهار کرد: حضور سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در نمایشگاه سلامت شهرداری یک کار بزرگ به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه سلامت طی سال‌های اخیر در کانون توجه مردم قرار گرفته، خاطرنشان کرد: پیشگیری و  مشاوره پزشکی سبب ارتقاء سلامت مردم می‌شوند. پیشگیری از بیماری‌ها، بسیار حائز اهمیت قلمداد می‌شود و در کانون توجه اسلام قرار گرفته است.

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به کارنامه عملکرد سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: بررسی عملکرد سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران بیانگر این است که این مجموعه در زمینه پیشگیری بیماری‌ها به خوبی عمل می‌کند.

دکتر مسلمی نائینی ادامه داد: سازمان‌ها و نهادها به منظور پیشگیری از بیماری‌ها باید با مردم در تماس باشند؛ خوشبختانه، سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در زمینه ارتباط مردمی با هدف پیشگیری از بیماری‌ها به خوبی عمل کرده است.

وی با اشاره به سابقه نهاد انقلابی جهاددانشگاهی در زمینه خدمات درمانی گفت: بیش از ۴۰ سال است در امر  درمان فعالیت می‌کنیم. درمان ناباروری، درمان زخم‌های مزمن و زخم‌های دیابتی، سلول درمانی، درمان آسم و آلرژی و بسیاری از حوزه‌های درمانی دیگر جزو اقدامات جهاددانشگاهی در حوزه سلامت به حساب می‌آید.

رییس جهاددانشگاهی در ادامه عنوان کرد: سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران باید خدمات درمانی خود را به جامعه عرضه کند تا اعضای جامعه بیش از پیش با جهاددانشگاهی آشنا شوند.

دکتر مسلمی نائینی با بیان اینکه پژوهش و خدمات درمانی در مراکز درمانی جهاددانشگاهی بسیار به یکدیگر نزدیک هستند، خاطرنشان کرد: انطباق خدمات درمانی و پژوهشی در جهاددانشگاهی، یک امتیاز و ویژگی بارز برای این نهاد انقلابی است.

وی افزود: دستاوردهای جهاد انشگاهی در حوزه درمان باید به جامعه معرفی شود. حضور در نمایشگاه‌های متفاوت مانند نمایشگاه سلامت شهرداری تهران می‌تواند فرصتی برای معرفی دستاوردهای درمانی نهاد انقلابی جهاددانشگاهی باشد.

دکتر مسعود حبیبی، رییس سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران نیز در  این بازدید اظهار کرد: سلامت از منظر اجتماعی بسیار حائز اهمیت قلمداد می‌شود. اداره کل سلامت شهرداری تهران به مناسبت هفته سلامت اقدام به برگزاری نمایشگاه سلامت کرد.

وی ادامه داد: سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران با هدف معرفی ارائه خدمات سلامت که توسط متخصصان این مجموعه کلینیک‌های تخصصی ارائه می‌شود در نمایشگاه سلامت شهرداری تهران شرکت کرد و به ارائه خدمات رایگان سلامت پرداخت.

رییس سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در پایان گفت: از زحمات اعضای روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران که در برپایی غرفه این مجموعه در نمایشگاه سلامت شهرداری تهران نقش موثری داشتند، تشکر می‌کنم.

 سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در این نمایشگاه به ارائه خدمات تخصصی توسط کلینیک‌های «دندان‌پزشکی»، «آسم و آلرژی»، «درمان در منزل» (دم) ، «زخم و لیزر» و «ارتقا سلامت» در نمایشگاه سلامت محور شهرداری پرداخت.

همچنین گروه پژوهشی «سبک زندگی» سازمان جهاددانشگاهی علوم ‌پزشکی تهران درخصوص پایش سلامت، اقدام به طراحی یک پرسشنامه الکترونیکی کرد و از شهروندان تهرانی خواست به منظور پایش وضعیت سلامت به سوال‌ها پاسخ دهند.

بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران به مناسبت هفته سلامت از دوم تا هفتم اردیبهشت برپا شده بود.

کلید واژه ها: خدمات درمانی


نظر شما :