تمدید مهلت ارسال پیشنهاد طرح به رویداد ملی فبین‌فود تا ۲۷ فروردین

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۸ کد : ۷۰۱۹۰ پژوهشی انتشار دانش
دبیر اولین رویداد ملی فبین فود گفت: فناوران و پژوهشگران علوم و فناوری مواد غذایی تا ۲۷ فروردین ماه فرصت دارند تا پروپوزال‌های خود در زمینه نوآوری در صنایع غذایی را به رویداد فبین فود ارسال کنند.
تمدید مهلت ارسال پیشنهاد طرح به رویداد ملی فبین‌فود تا ۲۷ فروردین

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر «شادی بلوریان» با بیان این که رویداد فبین فود با حضور صاحب‌نظران و متولیان ملی و استانی صنعت غذا فرصتی مناسب جهت معرفی نیازها و ایده‌های نوآورانه است، اظهار کرد: در این رویداد که اردیبهشت ماه و با همکاری جهاددانشگاهی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود پروپوزال‌های منتخب معرفی و برای اجرا از آنها حمایت کامل مالی خواهد شد.

وی افزود: مجری پروپوزال‌های منتخب به مدت یکسال در اجرای پایان‌نامه‌ها وطرح‌های پژوهشی خود از پنجاه درصد تخفیف در استفاده از تجهیزات آزمایشگاه پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی برخوردار خواهد شد.

دبیر اولین رویداد ملی فبین فود با بیان اینکه فناوران حوزه علوم غذایی برای تدوین پروپوزال باید با مراجعه به سایت fabinnfood.ir پروپوزال خود را به ثبت برسانند، بیان کرد: همچنین در صورت وجود واحد متقاضی، امکان حمایت از پروپوزال‌های خارج از موضوعات فهرست شده مزبور وجود دارد که در این صورت، میزان حمایت معادل هفتاد درصد هزینه‌های اجرای طرح مطابق پروپوزال مصوب خواهد بود.

وی در خصوص تجهیزات و خدمات مورد نیاز طرح‌های منتخب گفت: اولویت در استفاده از امکانات موجود در پژوهشکده می‌باشد اما در صورت نیاز به امکانات بیشتر، امکان حمایت از طرح‌ها وجود دارد.

بلوریان خاطرنشان کرد: برای پذیرش پیشنهاد طرح‌ها موافقت واحد تولیدی متقاضی برای پرداخت سی درصد باقی‌مانده هزینه‌های طرح الزامی است. همچنین امکان استفاده از اعتبار مالیاتی براساس ماده یازده قانون جهش تولید دانش بنیان برای تامین سهم واحد متقاضی وجود دارد.

کلید واژه ها: صنایع غذایی


نظر شما :