معاون جهاد دانشگاهی

افق های بلندتری را برای سال ۱۴۰۳ پیش بینی کردیم

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۰ کد : ۷۰۰۹۴ پژوهشی
  رییس سازمان تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی در نشست نوروزی مشترک همکاران پارک علم و فناوری البرز و مجتمع تحقیقاتی ،گفت: افق های بلندتری را برای سال ۱۴۰۳ پیش بینی کردیم.
افق های بلندتری را برای سال ۱۴۰۳ پیش بینی کردیم

  رییس سازمان تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی در نشست نوروزی مشترک همکاران پارک علم و فناوری البرز و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی ،گفت: افق های بلندتری را برای سال 1403 پیش بینی کردیم.

به گزارش روابط عمومی پارک‌ علم و فناوری البرز ، دکتر مسعود ابراهیمی در اولین نشست خود با رییس و مدیران پارک علم و فناوری البرز و رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی گفت: سال 1402 را به خوبی سپری کردیم و موفقیت های خوبی در ثبت کردیم و تلاش ما این است در سال 1403 این موفقیت ها بیش از سال گذشته و در زمینه ها و بخش های مختلف باشد.

رییس سازمان تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی با تصریح اینکه پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی و رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی دو فرزند جهاد دانشگاهی در استان البرز هستند، گفت: هم افزایی و همدلی این دو مجموعه موفقیت های خوبی را رقم زده و امیدواریم این موفقیت ها در سال 1403 نیز توسعه یابد.

وی با تبریک سال نو به مهندس عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز و مدیران و کارشناسان این مجموعه ، تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم باید در راستای اهداف این شعار حرکت کنیم.

کلید واژه ها: مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی


نظر شما :