برگزاری نشست چند جانبه با پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران

۰۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۹ کد : ۶۹۰۰۰ پژوهشی
پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران وابسته به جهاددانشگاهی، ۲ اسفندماه میزبان مدیران ستاد مبارزه با مواد مخدر، اداره گمرک و سازمان غذا و دارو بود.
برگزاری نشست چند جانبه با پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران وابسته به جهاددانشگاهی، این پژوهشکده2 اسفندماه میزبان مدیران ستاد مبارزه با مواد مخدر، اداره گمرک و سازمان غذا و دارو بود.

در این نشست که به منظور بازدید از ظرفیت ها و توانمندی های پژوهشکده برگزار شد در ابتدا دکتر یزدانفر رییس پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران  از آمادگی کامل این پژوهشکده در خصوص همکاری جدی با ستاد مبارزه با مواد مخدر سخن گفت.

در ادامه دکتر بایگان به معرفی گروه های پژوهشی و توانمندی مراکز خدمات تخصصی به ویژه مرکز آنالیز شیمیایی و مرکز تولید عصاره ها و مواد موثره گیاهی پرداخت. 

همکاری با آزمایشگاه بین المللی تحت نظر سازمان ملل، انجام آزمون‌های تخصصی آزمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر، تدوین و برگزاری دوره های آموزشی برای کارشناسان آزمایشگاه های مرجع و گمرکات کشور، شناسایی پیش سازهای مواد مخدر و روش های نوین شناسایی مواد مخدر از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود. 

گفتنی است،در خاتمه آزمایشگاه های تخصصی مرکز آنالیز شیمیایی و مرکز تولید عصاره ها و مواد موثره گیاهی مورد بازدید میهمانان قرار گرفت.  
 

 
 
 
 

کلید واژه ها: آنالیز شیمیایی


نظر شما :