برگزاری مراسم اختتامیه بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید

۰۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۳ کد : ۶۸۹۲۷ تاپ خبر پژوهشی
بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی ساخت و تولید که روز گذشته آغاز شده بود،پس از برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی عصر امروز به کار خود پایان داد‌.
برگزاری مراسم اختتامیه بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید

به گزارش روابط‌عمومی جهاددانشگاهی،مراسم اختتامیه بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی ساخت و تولید با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی، دکتر مهدی باصولی رییس دانشگاه علم و فرهنگ، معاونان و مدیران صنعت و دانشگاه امروز ۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه علم و فرهنگ برگزارشد.

 جمعی از متخصصان و پژوهشگران دانشگاهی و بخش خصوصی و دولتی این حوزه در بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید در کارگاه ها و نشست های تخصصی این این همایش حضور یافتند.

 از جمله محور‌های همایش می‌توان به طراحی قید و بند؛ آزمون‌های غیر مخرب روش‌های شکل‌دهی؛ سیستم‌های تولید صنعتی؛ روش‌های ساخت افزودنی؛ ماشین کاری سنتی و مدرن؛ هوش مصنوعی در ساخت و تولید؛ طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر، مکاترونیک رباتیک و اتوماسیون در تولید؛ ریخته‌گری عملیات حرارتی و متالورژی در تولید؛ ساخت و تولید مواد مرکب پلاستیک‌ها و لاستیک‌ها؛ روش‌های اتصال دهی جوشکاری اتصالات چسبی و…)؛ دستاورد‌های صنعتی(ساخت طراحی و بومی‌سازی قطعات یا تجهیزات یا فرآیند‌های خاص) اشاره کرد.

گفتنی است دکتر مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و دبیر علمی این همایش در سخنانی در روز اول همایش فوق بیان کرد: جهاددانشگاهی با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های خود، آمادگی ایجاد بسترهای لازم برای همکاری با انجمن مهندسی ساخت و تولید ایران را داراست.

 
 
 

کلید واژه ها: ساخت و تولید


نظر شما :