حضور چشمگیر پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان

۰۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۴ کد : ۶۷۹۲۵ تاپ خبر پژوهشی
حضور چشمگیر پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با شعار "محصول دانش بنیان، تکمیل زنجیره ارزش و رشد تولید پایدار" با حضور جمعی از مدیران استانی و نفتی از 24 لغایت 27 دی ماه 1402 در محل نمایشگاه های دائمی اهواز برگزار شد. 
آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با حضور آقای محسن خجسته‌مهر معاون محترم وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و آقای علیرضا دانشی، مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد. 
در این نمایشگاه ۲۸۱ شرکت از ۱۶ استان حضور داشتند و ۴۰ درصد از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه دانش بنیان، ۳۸ درصد سازنده قطعات، ۱۷ درصد تامین کننده قطعات فنی و ۶ درصد نیز از شرکت‌های خدمات فنی بودند. حضور موثر جهاد دانشگاهی یکی از نقاط قوت این نمایشگاه بود که محصولات دانش بنیان و تجهیزات تخصصی صنعت نفت از پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران و سازمان های جهاد دانشگاهی استان خوزستان، شهید بهشتی، صنعتی شریف و جهاد دانشگاهی علم و صنعت در این نمایشگاه ارایه شد. 
در این نمایشگاه محصولات فناورانه گروه های پژوهشی و مراکز خدمات تخصصی پژوهشکده در حوزه های بالادستی و پایین دستی صنایع نفت و همچنین مواد پرمصرف در صنایع شیمیایی در غرفه جهاد دانشگاهی در معرض بازدید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار گرفت. همچنین مدیران پژوهشی و فنی و تامین کالا از شرکت نفت اروندان، شرکت مناطق نفت خیز جنوب، شرکت ملی حفاری و تعدادی از شرکت های خصوصی تامین کننده کالای صنعت نفت از محصولات پژوهشکده بازدید نموده و هماهنگی جهت برگزاری جلسات فنی و عقد تفاهم نامه ها و قراردادها  انجام شد. 


نظر شما :