در نشست چندجانبه از این پژوهشکده مطرح شد؛

استقبال از فعالیت‌های پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددانشگاهی

مدیران کل و روسای سازمان فنی و حرفه ای، صندوق کارآفرینی امید، بنیاد برکت، بسیج کارگران و کارخانجات و انجمن صنعت پخش استان البرز از پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران جهاددانشگاهی بازدید کردند.
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۶ کد : ۶۷۹۲۴ تاپ خبر پژوهشی
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی ایران وابسته به جهاددانشگاهی، این پژوهشکده سه شنبه ۳ بهمن ماه میزبان مهندس غفاری مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای استان البرز، دکتر دبیری مدیر صندوق کارآفرینی امید استان البرز، مهندس صبوری مدیر بنیاد برکت شعبه استان البرز، دکتر صادقی رییس هیات مدیره صنعت پخش استان البرز و سردار طیران مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان البرز بود.
استقبال از فعالیت‌های پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددانشگاهی

در این نشست که با حضور رییس و جمعی از مدیران و اعضای هیات علمی پژوهشکده برگزار شد، ساختار و توانمندی های نخستین پژوهشکده تخصصی جهاد دانشگاهی مستقر در استان البرز برای میهمانان معرفی شد.

در ادامه میهمانان با ابراز خرسندی از دستاوردهای شاخص پژوهشکده، زمینه های همکاری مشترک و ارایه خدمات و تسهیلات را برشمردند.


 انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک در برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، بازدید و همکاری با مرکز آموزشی تولید اسانس های گیاهی و صدور مجوز برای مدرسان توسط سازمان فنی حرفه ای، انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک صندوق کارآفرینی امید با پژوهشکده و بخش خصوصی و اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و حمایت از کسب و کارهای نوآور و خلاق، احیا و توسعه واحدهای تولیدی راکد یا نیمه راکد و حمایت از کسب و کارهای جدید و اشتغالزا توسط بنیاد برکت، حمایت از حلقه توزیع محصولات پژوهشکده در زنجیره تامین صنایع به ویژه در حوزه صنایع غذایی و دارویی، ارایه مشاوره ها و خدمات مارکتینگ و تبلیغات مناسب توسط تیم های رسانه ای قوی توسط بخش خصوصی صنعت پخش، انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک و کمک به افزایش بهره وری، تسهیل در اخذ مجوزها و ممانعت زدایی از فرایندهای تولید، اتصال شرکت های تولیدی در حوزه صنایع شیمیایی به پژوهشکده توسط بسیج کارخانجات استان البرز و همچنین حضور فعال پژوهشکده در جشنواره اقتصاد مقاومتی استان البرز از مهم ترین نکات مطرح شده در این نشست چندجانبه بود. 


در پایان میهمانان از مرکز آنالیز شیمیایی، آزمایشگاه های تخصصی و مرکز تولید عصاره ها و مواد موثره گیاهی پژوهشکده بازدید کردند.

 
 
 
 


نظر شما :