تجلیل از عضو جهاددانشگاهی اردبیل در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان

۱۶ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۷ کد : ۶۵۸۹۷ پژوهشی
در بیست وچهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل، از عضو جهاد دانشگاهی اردبیل به عنوان پژوهشگر برتر دستگاه های اجرایی استان تجلیل شد.
تجلیل از عضو جهاددانشگاهی اردبیل در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، در مراسم اختتامیه این جشنوراه که سه شنبه 14 آذرماه با حضور نژاد ابراهیمی،  مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مسئولان استان و پژوهشگران و فناوران استان در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد از علی محمدی، جهادگر جهاددانشگاهی اردبیل به عنوان پژوهشگر برتر دستگاه‌های اجرایی استان با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی تقدیر شد.

در لوح تقدیر اهدایی که به امضای دکتر عاملی، استاندار اردبیل رسیده، آمده است: امر پژوهش به عنوان لازمه تولید علم و فناوری، نیازمند تلاش پژوهشگران و فناوران و حاصل آن حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و در نهایت توسعه پایدار کشور است. بدینوسیله توفیق جنابعالی در کسب رتبه هفتم پژوهشگر برتر دستگاه‌های اجرایی استان در هفته پژوهش و فناوری سال «رشد تولید و مهار تورم(1402)»را تبریک عرض می‌نمایم.

امید است در پرتو الطاف بیکران خداوند و کوشش‌های ارزنده و مستمر شما و تمامی صاحبان فضل، متفکران و پژوهشگران، شاهد شکوفایی و بالندگی میهن اسلامی‌مان در همه عرصه‌های علمی، پژوهشی و فناوری باشیم.