بهره‌مندی از ظرفیت سربازان وظیفه نخبه در پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی

۰۱ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۶ کد : ۶۲۵۶۹ پژوهشی
تفاهم نامه همکاری پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی با مرکز نخبگان و استعدادهای برتر ستاد کل نیروهای مسلح با هدف به‌کارگیری نخبگان وظیفه در برنامه‌های پژوهشی پیشرفته و پروژه‌های فناورانه این پژوهشکده منعقد شد.
بهره‌مندی از ظرفیت سربازان وظیفه نخبه در پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی، این تفاهم‌نامه با هدف توسعه و تعالی کشور برپایه حمایت از استعدادهای برتر و نخبگان جوان منعقد شده است و مقرر شد برای کیفیت بخشیدن به پروژه‌های پژوهشی، از توان نیروهای وظیفه نخبه و استعدادهای درخشان در انجام پروژه‌های راهبردی علمی و تحقیقاتی بهره‌‌برداری شود.

این تفاهم‌نامه آغاز همکاری‌های دوسویه پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی و مرکز نخبگان و استعدادهای برتر دانشگاه و نیز پژوهشگاه عالی دفاع ملی تحقیقات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح فرمانده کل قوا است.

پژوهشکده سرطان معتمد همواره در مسیر اهداف جهاددانشگاهی برای بهره‌‌‌برداری از ظرفیت‌های مناسب علمی و اجرایی به عنوان خواستگاه مناسب حضور جوانان نخبه و انقلابی گام بر‌می‌دارد و به موجب تاکید مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر بهره‌مندی از ظرفیت‌ استعداد نخبگان در حوزه‌های مختلف و مناسب در این خصوص، پذیرای جذب نخبگان بوده است.