کارگاه عملی ارزهای دیجیتال برگزار می شود

۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۷ کد : ۵۱۰۶ پژوهشی
به همت پژوهشکده ICT جهاددانشگاهی و مرکز رشد رویش، کارگاه عملی ارزهای دیجیتال برگزار می شود.
کارگاه عملی ارزهای دیجیتال برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی، سمینار عملی ارزهای دیجیتال در ارتباط با مفاهیم تئوری و عملی ارزهای دیجیتال به همت پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی و مرکز رشد رویش و با حمایت شرکت اول بلاک و شرکت سیتکس (از فعالان حوزه بلاکچین و رمزارزها) 9 اسفند ماه برگزار می شود.

در این سمینار مباحث علمی و تئوری ارزهای دیجیتال، در موضوعات مختلف مانند راه اندازی کیف پول، ماینینگ ارزهای دیجتال، ترید و معاملات ارزهای دیجیتال و ... بصورت کاربردی ارایه می شود.

همچنین مخاطبان به صورت اجمالی با موضوعات متنوعی در دنیای ارزهای دیجیتال آشنا شده و مواردی را که نیاز است تا مخاطبان بتوانند در دنیای ارزهای دیجیتال ورود نموده و به کسب و کار بپردازند، به صورت عملی و کاربردی فرامی گیرندو نیز مفاهیم اقتصادی و کسب و کار، جذابیت اصلی ارزهای دیجیتال است.

 این سمینار با موضوعات آشنایی با رمز ارزها و اکوسیستم  رمز ارزها ( فروشندگان تجهیزات، صرافی ها و مارکت ها)، راه اندازی عملی کیف پول،  معرفی کیف پول های سخت افزاری، نرم افزاری و کاغذی، صرافی ها برای تبادل رمز ارزها ( ایرانی و خارجی)، تبدیل ریال و رمز ارزها، مارکت های رمز ارزها – تجارت با رمزارزها، معرفی مارکت های ایرانی و خارجی، معرفی و راه اندازی عملی نرم افزارهای ماینینگ ، معرفی و راه اندازی عملی دستگاه های ماینینگ ، عضویت و اتصال به Mining Pool، محاسبات درآمدی ماینینگ ، راه اندازی عملی نرم افزار مدیریت ماینینگ (نرم افزار  Awesome) برگزار می شود.

برنامه محتوایی سمینار برای مخاطبینی که برای اولین بار وارد دنیای ارزهای دیجیتال می شوند و هنوز با مفاهیم علمی و عملی آن آشنایی ندارند، مخاطبینی که بصورت عملی و کاربردی فعالیت نداشته اند؛ مخاطبینی که تمایل به فعالیت های کسب و کاری در حوزه ارزهای دیجیتال دارند، برنامه ریزی شده است.

گفتنی است، به شرکت کنندگان در این سمینار، گواهینامه حضور ارائه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرسهای زیر مراجعه نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۳۰۱۵۸ تماس حاصل کنند.