در شورای علمی جهاددانشگاهی انجام گرفت؛

بررسی برخورداری مربیان جهاددانشگاهی از ۸۰ درصد حقوق و مزایای ریالی مرتبه استادیاری

شورای علمی جهاددانشگاهی موضوع برخورداری مربیان این نهاد از ۸۰ درصد حقوق و مزایای ریالی مرتبه استادیاری را بررسی کرد.
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۱ کد : ۴۱۷۹۴ تاپ خبر پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در جلسه ۴۶۰ شورای علمی جهاددانشگاهی که ۳۰ بهمن‌ماه با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، موضوع برخورداری مربیان این نهاد از ۸۰ درصد حقوق و مزایای ریالی مرتبه استادیاری موردبررسی قرار گرفت.
بررسی برخورداری مربیان جهاددانشگاهی از ۸۰ درصد حقوق و مزایای ریالی مرتبه استادیاری

در ابتدای این جلسه دکتر محمدصادق بیجندی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی پیرامون فرایند بررسی و ارائه این پیشنهاد در کمیسیون مرکزی ارتقاء توضیحاتی ارائه کرد و در ادامه دکتر محسن غفوریان مدیرکل دبیرخانه امور اعضای هیأت علمی و کمیسیون‌های دائمی گفت: با توجه به تغییرات اعمال‌شده در آئین‌نامه ارتقاء ، از سال ۹۷ امکان ارتقاء مربیان به استادیاری براساس امتیاز ممنوع بوده و صرفاً با ارائه مدرک دکتری امکان ارتقاء مهیا است. لذا با توجه به تعداد بالای اعضای هیئت‌علمی در مرتبه مربی پیشنهاد می‌شود شیوه‌نامه پیشنهادی در شورای علمی موردبررسی قرار گیرد.
در ادامه جلسه ، اعضای شورای علمی نظرات و دغدغه‌های خود پیرامون این موضوع را مطرح کرد و در پایان مقرر شد گزارش جامعی از وضعیت این مربیان با تأکید بر فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه تهیه‌شده و در جلسه‌ای با حضور معاونان آموزش و کارآفرینی ، پژوهش و فناوری و پشتیبانی و مدیریت منابع ، بررسی و شیوه‌نامه جدیدی برای بررسی به شورای علمی ارائه شود.