نماینده مردم تهران در مجلس در بازدید از نمایشگاه جهاددانشگاهی:

همه باید به جهاددانشگاهی کمک کنیم

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: نوآوری‌هایی که در نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی در معرض نمایش گذاشته شده، موجب افتخار و غرور ملی است و همه وظیفه داریم به این نهاد علمی کمک کنیم.
۰۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۷ کد : ۳۹۸۳۹ تاپ خبر پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ گفت: نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی ویترینی از دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری است که در جهاددانشگاهی تبلور پیدا کرده است.
همه باید به جهاددانشگاهی کمک کنیم

وی افزود: مقایسه رشد و پیشرفت امروز جهاددانشگاهی با پیشرفت‌های این نهاد در دهه‌های قبل نشان می‌دهد که جهاددانشگاهی از سرعت رشد مطلوبی برخوردار است و می‌تواند به ظرفیت‌های علمی کشور کمک کند.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر این که امروز جمهوری اسلامی ایران در حوزه علم و فناوری از کشورهای برتر محسوب می‌شود، اظهار کرد: نوآوری‌هایی که در نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی در معرض نمایش گذاشته شده، موجب افتخار و غرور ملی است و همه وظیفه داریم به این نهاد علمی کمک کنیم.