حضور استاندار مرکزی در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی

۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۹ کد : ۳۹۶۴۸ تاپ خبر پژوهشی
استاندار مرکزی در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ گفت: تبلور اقتصاد دانش بنیان در نهادی همچون جهاددانشگاهی کاملا آشکار و نمایان است.
حضور استاندار مرکزی در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی در بوستان گفتگو اظهار کرد: امروز افتخار پیدا کردیم تا از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهاددانشگاهی در تهران بازدید داشته باشیم. تلاش ها و مجاهدت ها و دستاوردهای غرور آفرین و امیدبخشی از جهاددانشگاهی در این نمایشگاه مشاهده می شود.

وی افزود: متأسفانه به دلیل شرایط کرونایی زمینه برای بازدید اقشار عمومی و به ویژه دانش آموزان و دانشجویان از این نمایشگاه وجود ندارد. سطح امیدآفرین نمایشگاه بسیار قابل توجه بوده و دستاوردهای جهادانشگاهی این مهم را به خوبی نمایان کرده است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه موجب ایجاد انگیزه در میان دانشجویان کشور خواهد شد، تصریح کرد: معتقدیم که اقتصاد دانش بنیان علاج مشکلات کشور بوده و این اقتصاد نیز دارای دو رکن اقتصاد مردمی و برنامه های دانش بنیان است.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه تبلور اقتصاد دانش بنیان در جهاددانشگاهی آشکار است، گفت: امیدواریم که زمینه برای حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان در کشور فراهم شود تا مشکلات کشور نیز برطرف شود.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی استاندار مرکزی