آغاز پذیرش بیمار در آزمایشگاه تشخیص طبی و آسیب شناسی شعبه وکیل آباد جهاددانشگاهی خراسان رضوی

مدیر داخلی آزمایشگاه تشخیص طبی و آسیب شناسی شعبه وکیل آباد جهاددانشگاهی خراسان رضوی از آغاز پذیرش بیمار در این آزمایشگاه خبر داد.
۰۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۹ کد : ۳۷۱۱۱ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، مجید علیزاده با بیان این مطلب افزود: با توجه به درخواست فراوان مراجعه کنندگان محترم آزمایشگاه مرکزی جهاد دانشگاهی مبنی بر ایجاد شعبه جدید این آزمایشگاه در منطقه وکیل آباد برای سهولت دسترسی و همچنین برنامه جهاد دانشگاهی برای تمرکز بر موضوع پیشگیری و درمان سرطان، کلید احداث این آزمایشگاه در منطقه وکیل آباد، بین وکیل آباد ۸ و ۱۰ در سال ۹۹ زده شد و به حول و قوه الهی در اواسط مردادماه سال جاری افتتاح و آماده بهره برداری شد.
آغاز پذیرش بیمار در آزمایشگاه تشخیص طبی و آسیب شناسی شعبه وکیل آباد جهاددانشگاهی خراسان رضوی

وی تصریح کرد: ساختمان این آزمایشگاه به نام استاد دکتر عباسعلی امیدی بنیانگذار آزمایشگاه تشخیص طبی در جهاددانشگاهی خراسان رضوی نامگذاری شده است.

وی بیانکرد: این آزمایشگاه با رویکرد تشخیص سرطان تاسیس شده است که همراه با آزمایشگاه تشخیص طبی و آسیب شناسی می‌باشد که با به کارگیری نیروهای متخصص و بهترین و جدیدترین دستگاه‌های تمام اتوماتیک آزمایشگاهی و استفاده از کیت‌های معتبر سعی در ارائه دقیق ترین خدمات با تعرفه مناسب به مراجعین محترم  را دارد.

مدیر داخلی آزمایشگاه تشخیص طبی و آسیب شناسی شعبه وکیل آباد جهاددانشگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ساعت کار آزمایشگاه همه روزه بجز روزهای تعطیل جهت پذیرش از ساعت 7:00 تا 18:00 و ساعت جوابدهی از ساعت 15:00 تا 19:30 می‌باشد.