برگزاری دوره‌ی مدیریت زخم به‌صورت آنلاین توسط جهاددانشگاهی اصفهان

۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۶ کد : ۱۹۳۲۷ پژوهشی
اولین دوره‌ی آنلاین مدیریت زخم جهاددانشگاهی اصفهان به همت گروه پزشکی معاونت آموزشی این واحد برگزار شد.
برگزاری دوره‌ی مدیریت زخم به‌صورت آنلاین توسط جهاددانشگاهی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی اصفهان، سرپرست معاونت آموزشی این واحد گفت: اولین  دوره مدیریت زخم با نسل نوین پانسمان‌های پیشرفته  از 29  خرداد ماه به صورت انلاین  شامل مباحث پایه از قبیل آشنایی با ساختار پوست، انواع زخم و پروتکل درمانی انواع زخم ، انواع پانسمان و مباحث مرتبط با طب مکمل در درمان زخم برگزار شد.

افسون نیازبخش در خصوص این دوره اظهار کرد: تربیت نیروی کاردان برای ارایه هرچه بهتر خدمت به مردم و ارتقای سطح سلامت جامعه از اهم فعالیت جهاددانشگاهی است. نیاز به دانش مدیریت زخم  در بین پرسنل درمان نیازی روزافزون است و این نیاز بالاخص در استان و شهر اصفهان به خاطر مرکزیت کشور از اهمیت دوچندان برخوردار می باشد.

وی افزود: معاونت آموزشی جهاددانشگاهی اصفهان با شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس‌های حضوری و نیز در راستای رفع این نیاز،  اقدام به برگزاری دوره های آنلاین مدیریت زخم کرده و در نظر دارد این دوره‌ها را ادامه دهد.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۷۰۰۲۰۰ تماس گرفته یا به پایگاه اینترنتی جهاددانشگاهی اصفهان به آدرس  jdisf.ac.ir  مراجعه کنند.