وب، ارتباطات و رسانه؛ محور جدید ششمین کنفرانس بین‌المللی «وب‌پژوهی»

۱۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۷ کد : ۱۳۸۳۰ تاپ خبر پژوهشی
دانشگاه علم و فرهنگ با مشارکت پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی (SID)، ششمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی را سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه ۹۹ برگزار می‌کند؛ مهلت ارسال مقالات تا ۴ بهمن‌ماه تعیین‌شده و وب، ارتباطات و رسانه، محور جدید این دوره از کنفرانس است.
وب، ارتباطات و رسانه؛ محور جدید ششمین کنفرانس بین‌المللی «وب‌پژوهی»

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، تاکنون پنج دوره این کنفرانس به شکل متوالی برگزار و مقالات فارسی کنفرانس در پایگاه‌های SID و ISC نمایه شده و در حوزه‌ی بین‌المللی نیز تاکنون مقالات انگلیسی در پایگاه IEEE Xplore منتشر شده است.

وب‌پژوهی به‌عنوان یک حوزه‌ی بین‌رشته‌ای می‌کوشد علاوه بر جنبه‌های فنی وب که مربوط به رشته‌ی کامپیوتر و فناوری اطلاعات است، به سایر جنبه‌های وب نظیر ابعاد اقتصادی، علم‌سنجی، انسانی، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، حقوقی و حتی هنری آن نیز بپردازد و در این راستا موفق شده است مقالات متعددی در سال‌های گذشته در همه‌ی این حوزه‌ها دریافت نماید.

در این دوره موضوع وب، ارتباطات و رسانه به ششمین کنفرانس بین‌المللی «وب‌پژوهی» اضافه شده است.
کنفرانس وب‌پژوهی به هر دو زبان فارسی و انگلیسی مقاله می‌پذیرد؛ مهلت ارسال مقالات تا 4 بهمن‌ماه 98 تعیین شده است و ریاست و دبیری این دوره از کنفرانس را به ترتیب دکتر سید سعید هاشمی و دکتر شایگان‌فرد بر عهده دارند.

از تمامی اساتید، دانشجویان، پژوهشگرانی که به نحوی در یکی از ابعاد حوزه‌ی وب فعالیت می‌کنند، دعوت می‌شود مقالات خود را به  نشانی iranwebconf.ir ارسال نمایند.