با تلاش معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد تربیت مدرس محقق شد؛

کسب گواهینامه صلاحیت ارایه خدمات در حوزه پدافند سایبری

۰۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۹ کد : ۱۰۸۵۲ پژوهشی
جهاددانشگاهی واحد تربیت مدرس موفق به کسب مجوز صلاحیت ارائه خدمات در حوزه پدافند سایبری از سازمان پدافند غیر عامل کشور شد.
کسب گواهینامه صلاحیت ارایه خدمات در حوزه پدافند سایبری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد تربیت مدرس، بشیر پرویزی سرپرست معاونت آموزشی واحد با بیان خبر فوق عنوان کرد: جهاددانشگاهی تربیت مدرس از سال 87 همکاری‌های موثری با سازمان پدافند غیر عامل کشور داشته است.

وی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی تربیت مدرس و سازمان پدافند غیر عامل کشور را از اقدامات موثر و مشترک این دو نهاد طی سال‌های گذشته بیان کرد و گفت: جهاددانشگاهی تربیت مدرس موفق به برگزاری دوره‌های مختلفی در حوزه پدافند غیر عامل بوده که از آن جمله می‌توان به اجرای دوره‌های تربیت مربی پدافند غیر عامل همچنین دوره‌های عمومی و تخصصی برای سازمان‌ها، مراکز اقتصادی، انرژی، آب، برق و... با رویکرد پدافند غیر عامل اشاره کرد.

وی کسب مجوز اخیر را ناشی از اعتماد سازمان پدافند غیر عامل کشور به توانمندی جهاددانشگاهی عنوان کرد و افزود: دیدگاه ما در حوزه آموزش، ورود به آموزش‌های تخصصی و ماموریت محور در چارچوب سند چشم‌انداز کشور و ماموریت‌های محول شده به جهاددانشگاهی است.

گفتنی است، سازمان پدافند غیرعامل کشور مجوز برگزاری دوره‌های عمومی طی مجوزی به شماره 438/3240/3214 مورخ 1395/11/03 و 151/ق/س/4/97 مورخ 1398/05/15 گواهینامه صلاحیت ارایه خدمات در حوزه پدافند سایبری را به جهاددانشگاهی تربیت مدرس اعطاء کرده است.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی تربیت مدرس پدافند سایبر