سمپوزیوم بین‌المللی پزشکی بازساختی در بیماری‌های مزمن و تحلیل‌رونده

تاریخ : ۱۵ آذر ۱۴۰۱
محل برگزاری : سالن همایش‌های پژوهشگاه رویان

سمپوزیوم بین‌المللی پزشکی بازساختی در بیماری‌های مزمن و تحلیل‌رونده

این سمپوزیوم سه‌شنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱ (۶ دسامبر ۲۰۲۲) در سالن همایش‌های پژوهشگاه رویان برگزار شده و دکتر مسعود وثوق و شکوفه ترابی به ترتیب دبیر علمی و دبیر اجرایی آن هستند.

سرفصل‌های اصلی این سمپوزیوم شامل: پزشکی بازساختی در بیماری‌های استخوان و غضروف؛ پزشکی بازساختی در بیماری‌های بافت همبند؛ پزشکی بازساختی در بیماری‌های کبد و گوارش؛ پزشکی بازساختی در بیماری‌های پوست؛ پزشکی بازساختی در بیماری‌های سیستم عصبی مرکزی؛ پزشکی بازساختی در بیماری‌های قلب و عروق هستند و پزشکی بازساختی و سلول درمانی؛ پیشرفت‌های اخیر در حوزه پزشکی مدرن؛ رویکردهای سلول درمانی با استفاده از سلول‌های خون و بافت بندناف؛ مهندسی بافت، به عنوان سرفصل‌های پنل‌های تخصصی اعلام شده‌اند.

پزشکان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های مرتبط با زیست فناوری پزشکی و سلول درمانی، گروه‌های هدف سمپوزیوم بین‌المللی پزشکی بازساختی در بیماری‌های مزمن و تحلیل‌رونده هستند.

هزینه ثبت‌نام در این سمپوزیوم برای پزشکان متخصص و دارندگان مدرک PhD و کارشناس و کارشناس ارشد ۲۵۰ هزار تومان، برای دانشجویان ۱۵۰ هزار تومان، دانشجویان رویان عضو کانون دانشجویان ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

به نقل از ایسنا، علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در سمپوزیوم بین‌المللی پزشکی بازساختی در بیماری‌های مزمن و تحلیل‌رونده می‌توانند به وب‌سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.